Garantie & Klachten

Garantie

Onze producten worden met zorg gemaakt en we doen onze uiterste best om deze in perfecte staat aan je te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of er gebeurt iets anders waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Zorg dat je z.s.m. (uiterlijk 2 maanden) na levering, gebreken of verkeerd geleverde producten meldt via sepinactie@gmail.com. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sepinactie@gmail.com. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.